Domov | Blogy | Martin78

Kráľovstvo Božie je medzi vami!

Obrázok používateľa Martin78
4 z 4 ľudí si myslí, že tento článok bol nápomocný.

Luk 17: 20A keď sa ho opýtali farizeovia, kedy prijde kráľovstvo Božie, odpovedal im a riekol: Kráľovstvo Božie neprijde s pozorovaním, 21ani nepovedia: Hľa, tu! alebo: Tam hen! Lebo hľa, kráľovstvo Božie je medzi vami!

Viete, aký je zásadný (a dovolím si tvrdiť, že viditeľný) rozdiel medzi kresťanmi a ľuďmi zo sveta? Alebo inak sa spýtam: viete, aký by mal byť zásadný rozdiel medzi týmito dvoma skupinami ľudí? Nechám na každého z vás, nech si dá odpoveď sám za seba a na konci napíšem, ako to vidím ja... čo ja považujem za ten zásadný rozdiel, ktorý by sme si mali uvedomovať.

Náš Pán nám povedal: Lebo hľa, kráľovstvo Božie je medzi vami! Podľa týchto slov, my už žijeme v kráľovstve Božom, a to napriek tomu, že 1Ján 3: 2Milovaní, teraz sme deťmi Božími, a ešte sa neukázalo, čo budeme. Ale vieme, že keď sa ukáže, budeme jemu podobní, lebo ho budeme vidieť tak, ako je. Avšak jedného dňa Mat 25: 34Vtedy povie Kráľ tým na pravici: Poďte, požehnaní môjho Otca, prijmite ako dedičstvo kráľovstvo, ktoré vám je pripravené od stvorenia sveta., a potom bude Žalm 82: 1 Bôh stojí v shromaždení silného Boha; súdi v strede bohov. Viete prečo píšem tieto riadky? Chcem vás milí súrodenci povzbudiť: ak sa trápite pre svoje pády - trápte sa (aj ja sa trápim), ak sa trápite pre tento svet - trápte sa (aj sa trápim), ak už chcete ísť za Otcom - chcite (aj ja chcem), ALE!!! Uvedomte si jednu vec: kráľovstvo Božie, ktoré sa síce ešte nenaplnilo, je medzi nami a my sme už za Otcom prišli.

To, o čom vám chcem dnes napísať je, že nie je správne, aby sme sa skrčili na gauči a čakali v strachu a smútku na to, kedy už konečne príde náš Pán, a kedy pôjdeme za našim Otcom - lebo to všetko sa už stalo. Na mnohých kresťanov (seba vôbec nevynímam) zvykne doľahnúť moment, kedy sa na každú vec okolo seba pozrieme ako na márnosť - spoznáme Ježiša a zrazu zistíme, že na tomto svete nás nič neláka a všetko sa zdá tak zbytočné a márne. Dokonca sa často uväzníme v pasivite (ktorá prerastie často do lenivosti) vo vzťahu k situáciám a veciam, ktoré nás dovtedy obklopovali:

Chodíme do práce lebo musíme pracovať, aby sme zarobili, aby sme si kúpili jedlo, oblečenie. Chodíme do školy, aby sme boli vzdelaní a aby sme si našli lepšiu prácu a boli užitoční. Staviame domy, kupujeme byty, zakladáme rodinu. Chodíme do divadla, kina, na koncerty, zabávame sa v spoločnosti ľudí, cestujeme a plníme si sny - a naraz uveríme v Pána Ježiša a zistíme, že všetko v našich doterajších životoch bola len márnosť, a tak sa v pasivite postavíme do čakárne na koniec pozemského života a túžime už len po Pánovi. Lenže, myslíte si, že toto po nás Pán chcel? Preto sme dostali dar od Pána v rôznych rokoch nášho pozemského života, aby sme všetci kráčali ako pustovníci až do konca našich pozemských dní? Poslal nám náš Pán Tešiteľa, alebo čakáreň a my sme čakatelia? Nie, moji milí - Ako tomu verím ja, Pán Ježiš nám dal kráľovstvo Božie už dnes, už teraz.

Je napísané: Ef 4: 17To teda hovorím a osvedčujem v Pánovi, aby ste vy už viac nechodili, jako aj ostatní pohania chodia, v márnosti svojej mysle, 18zatemnení v rozume súc odcudzení životu Božiemu pre nevedomosť, ktorá je v nich, pre zatvrdenie ich srdca, 19ktorí, keď otupeli do bezcitnosti, oddali sa nestudatosti páchať každú nečistotu nenasytnou žiadosťou. 20Ale vy ste sa tak nenaučili Krista, 21akže ste ho počuli a ste v ňom vyučení, jako je pravda v Ježišovi: 22aby ste složili podľa drievneho spôsobu žitia vo vás vládnuvšieho starého človeka, rušiaceho sa v klamných žiadostiach, 23a obnovili sa v duchu svojej mysle 24a obliekli si nového človeka, stvoreného podľa Boha v spravedlivosti a svätosti pravdy.

Život s Pánom Ježišom nemá byť o tom, že sme pasívni (či nebodaj leniví), a že sme v čakárni na koniec pozemského bytia. Je to život s našim Bohom, ktorý sa mení na šťastný život bez strachu, bez trápení sa nad márnosťami tohto sveta v obnovení v duchu našej mysle. Je to život, kde nad nami nemajú vládnuť peniaze, ale to neznamená, že nemáme pracovať a zarobiť ich. Je to život, kde nad nami nevládne múdrosť tohto sveta, ale to neznamená, že sa nemôžeme a nemáme vzdelávať. Je to život, kde nepotrebujeme majetky, ale to neznamená, že nemáme bývať. Áno, istotne - Pán môže rozhodnúť, že ja, ty máme byť pustovníkom, ale ani Ježiš nie každému povedal - poď za mnou, ale povedal aj Luk 8:39 Vráť sa do svojho domu a rozprávaj, aké veľké veci ti učinil Bôh. A odišiel a hlásal po celom meste, jaké veľké veci mu učinil Ježiš.

Náš domov už skutočne nie je tu na Zemi, ale sa nachádza v kráľovstve Božom, ktoré je však už teraz medzi nami v prítomnosti nášho Pána a Spasiteľa Ježiša Krista, ktorý prebýva v nás a ktorého sme stali údmi Jeho tela. A tak On je s nami už dnes a naša práca, škola, rodina, neveriaci priatelia, etc. - to všetko  môže byť a často aj býva našou misiou. Tak obnovme všetko v duchu svojej mysle a kráčajme ako „nový človek“, ktorý má mäsité srdce nášho Pána Ježiša Krista a nasledujme Ho bez strachu tam, kde nás On položil do služby a nežime viac v otroctve strachu a neschovávajme sa pred svetom. Veď, čoho sa máme báť my kresťania? Čoho? Čo nám môže kto zobrať? Ešte, keď bol náš Pán v tele, dokázal sa aj radovať a radoval sa v kruhu hriešnikov - lebo On došiel práve za hriešnikmi... za kým chodíme my? za spravodlivými alebo za hriešnikmi? Verím, že chápete čo som chcel povedať.

Pozerám sa okolo seba a vidím mnoho ľudí, ktorí sa naháňajú za márnosťami pred sviatkami, ale aj mimo sviatkov. Vidím ľudí, ktorí pracujú od nevidím do nevidím, aby zarobili a v skutočnosti ani nevedia, čo s peniazmi - nevedia žiť. Vidím rozbité rodiny, odcudzené manželstvá, deti bez skutočnej rodičovskej prítomnosti (lebo sa ženú za kariérou a majetkami). Vidím závisť, nenávisť, vidím prázdne debaty o ničom, humor, ktorý nerozosmieva a hlavne vidím narastajúcu nadvládu zlého - vidím strach o budúcnosť, neustáli nárast depresie u ľudí a veľké bolesti duše... A ja na to všetko poznám Liek a poznáte Ho aj vy -  Ježiš Kristus.

Ako to vidím ja, ten hlavný (a mal by byť aj viditeľný) rozdiel medzi kresťanmi a ľuďmi zo sveta je práve Ježiš Kristus, v ktorom sme sa premenili, a tak Rim 8:15 Lebo ste nevzali ducha služby, aby ste sa zase báli, ale ste vzali ducha synovstva, v ktorom voláme: Abba, Otče! To čo nás odlišuje od ľudí zo sveta je to, že oni hoci si to aj často neuvedomujú, žijú v smrteľnom tele a v strachu z toho, čo bude. Boja sa o svoj pozemský život, a tak sa ženú za márnosťou tohto sveta, „užívajú si“ kým sa dá... ale kresťania už nemajú dôvod mať strach o svoj život a jediné, čo im má zostať, je láska a strach o život ostatných, ktorí nepoznajú, čo to je žiť v Slobode Krista. A ja sa túžim radovať každý deň v prítomnosti môjho Pána a Spasiteľa už dnes.

Povzbudzujem vás milí súrodenci (aj seba) a želám nám do nového roku (kým Pán bude zhovievať), aby sme žili tak, že Pán Ježiš bude žiariť v našich životoch, aby ľudia okolo nás zatúžili zložiť otrocké okovy a zatúžili sa ponoriť do objatia nášho nebeského Otecka. Sláva Ti Pane a ďakujem za Tvoju milosť. Amen!  

Komentáre

zatiaľ nemá status
Offline
Členom od: 11.11.2011
Príspevkov: 12

dakujem Ti Pane Ježiši že Martin78 je nastrojom v Tvojich rukach.Dlho som s tym bojoval.Toto som hovoril aj ja žijme ako ostatni ludia opekajme sportujme spievajme atd, ale na rozdiel od nich my vieme kto za tym je komu mame dakovat za vsetko kto nam to pripravil.Ako mozme svedcit svojim životom ked sme zatvoreni v zromku a ludia tam nechodia ci mame sa radovat ze my pozname nasho Pana a oni nie?

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

Dobre si to napísal, Martin. Pretože tešenie sa na posmrtný život v kráľovstve sa podľa mňa dá chápať aj ako pohŕdanie stvorením a teda Božím dielom. V anglickom preklade tá pasáž z Lukáša znie '...the kingdom of God is within you.' čo sa dá preložiť aj ako "medzi vami", ale aj ako "vo vás". Ja si myslím, že by sme sa mali snažiť objaviť Božie kráľovstvo každý vo svojom vnútri a pristupovať k druhým ľuďom s vedomím, že tiež nesú v sebe toto kráľovstvo. Či už si to uvedomujú alebo nie.

2 z 4 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
Vidzte, jakú lásku nám dal Otec - aby sme sa volali deťmi Božími, a sme nimi! Preto nás svet nezná, pretože jeho nepoznal. (1Jan 3,1)
Obrázok používateľa ericsko
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 28.08.2009
Príspevkov: 182

Morgenstern, kto sa znovu nenarodil, tazko moze niest v sebe Bozie kralovstvo.

4 z 4 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
zatiaľ nemá status

Sme dielom Boha, stvorení na jeho obraz a teda súčasťou Božieho plánu. To kráľovstvo v nás teda je, len si ho treba uvedomiť. Uvedomenie si toho sa dá považovať za znovunarodenie. Prirovnal by som to k rozlepeniu očí šteňaťa, ktoré sa dovtedy len tmolí a prevaľuje na mieste. Podobne človek pred precitnutím len tápa v tme a strachu, až objav Božieho kráľovstva vo vlastnom srdci presvieti temnotu a zaženie strach. Toto, si myslím, nám prišiel Kristus pripomenúť.

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
Vidzte, jakú lásku nám dal Otec - aby sme sa volali deťmi Božími, a sme nimi! Preto nás svet nezná, pretože jeho nepoznal. (1Jan 3,1)
Obrázok používateľa ericsko
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 28.08.2009
Príspevkov: 182

Takze podla teba morgenstern, aj ked si to neuvedomime, sme sucastou Bozieho kralovstva. Cize naco sa nam vlastne znovu narodit? Ked spasenie ma kazdy uz ked sa narodil prvy raz?
O com to tu vlastne pises?
Blúdiš, pretože nepoznáš Písmo ani moc Božiu.

1 z 1 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
1Tim 1.15 Je to verná reč a zaslúži si, aby ju všetci prijali: Ježiš Kristus prišiel na svet, aby spasil hriešnikov. Medzi nimi som ja prvý;
Obrázok používateľa selah
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 11.10.2009
Príspevkov: 1104

a sme doma... od zaciatku to smrdelo... new age jak bic.. a obet Jezisa Krista na krizi za nas HRIECH je zbytocna... staci rozlepit oci.

Morgenstein, mas prekazku medzi tebou a Bohom - tvoj HRIECH. Si vinny. Prestan to prehliadat...

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Milý Morgenstern... dobre ti písal Erik, neber to prosím v zlom, neber to ako mentorovanie, je to však tak, ako Erik písal lebo tak to stojí v Písme... Ja by som tu tvoju vetu poopravil: pristupujme k druhým ľuďom s láskou a vedomím, že by mohli patriť aj oni do Božieho kráľovstva, ale nepatrí nikomu, kto nie je Božie dieťa - inak... ak šteňa nerozlepí oči, bude sa tmoliť a netrafí do Božieho kráľšovstva lebo sa v ňom nenachádza.

Inak vítaj :-)

1 z 1 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
1Tim 1.15 Je to verná reč a zaslúži si, aby ju všetci prijali: Ježiš Kristus prišiel na svet, aby spasil hriešnikov. Medzi nimi som ja prvý;
Obrázok používateľa selah
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 11.10.2009
Príspevkov: 1104

pocuj ty, co si hovoris "ranna hviezda". ja som si volakedy pisal INRI ;) kym ma ten, komu ten titul patri, nezrazil na zem. On je ranna hviezda, nie ty.
Precitaj si ako to bolo so mnou: http://www.krestan.sk/blog/selah/dlha-cesta

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

Páni, nechcel som sa nikoho dotknúť. Chodím sem už nejaký čas a mám vaše články rád. Doteraz som necítil potrebu reagovať, ale tento Martinov článok (inak dík za uvítanie) sa zrovna trafil do vecí, ktoré momentálne riešim, tak som chcel rozpútať diskusiu. Neviem, čo je New Age, a tým svojim nickom sa nesnažím za nikoho pasovať, ani tu nechcem vyhrávať nejaké diskusie (selah, dík za odkaz na článok). A ani si nemyslím, že niečo z toho čo Kristus vykonal bolo zbytočné. Ale tiež si nemyslím, že by Kristovmu učeniu odporovala tá predstava o Kráľovstve Božom tu na zemi. No a hriechov, tých samozrejme mám za fúru :-)

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
1Tim 1.15 Je to verná reč a zaslúži si, aby ju všetci prijali: Ježiš Kristus prišiel na svet, aby spasil hriešnikov. Medzi nimi som ja prvý;
Obrázok používateľa selah
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 11.10.2009
Príspevkov: 1104

Morgie, nas si sa nedotkol, neboj sa.
Ide o to, ze clovek sa na svet rodi hriesny, ma hriesnu prirodzenost. Rodi sa ako Bozi nepriatel. Zial.
Je to dosledok toho, ze sme boli "v Adamovych bedrach", ked zhresil a bol vyhnany z Bozej pritomnosti. Clovek posluchol diabla, a tak sa stal jeho otrokom. Otrokom hriechu a smrti. Patri tak pod diablovu vladu, a na to, aby vosiel do Bozieho kralovstva Jezisa Krista, potrebuje uverit, ze si zasluzi trest za svoje hriechy.

Hriechy nie su chybicky, ktore nic neznamenaju, je to porusenie Bozej spravodlivosti. Zasluzime si trest, trest smrti. A Bozia laska je v tom, ze tento NAS trest zobral na seba Boh sam. Zostupil z neba a umrel namiesto nas. Preto kazdy, kto v Neho uveri, presiel zo smrti do zivota - z kralovstva smrti do kralovstva milosti vecneho zivota v Kristu Jezisu. On je ten vecny zivot. Ktokolvek nejde CEZ Neho, nejde do Bozieho kralovstva a zostava v kralovstve smrti... kto odmietne zastupnu obet Jezisa Krista za seba, ponesie trest sam na sebe.

To, ked clovek odovzda svoj zivot Panovi Jezisovi, je ovela viac ako len rozlepenie oci. Je to transplantacia prirodzenosti v cloveku (http://www.krestan.sk/blog/selah/ospravedlnenie).
Ludia potrebuju byt ZACHRANENI! Spasenie znamena zachrana. Potrebuju byt prenesenu do Jeho kralovstva, pretoze kym Ho neprijali, nie su tam.

Mozeme o tom pokecat obsirnejsie ked chces, ale su tu o tom clanky, pripadne sa ozvi niektoremu z nas sukromne.
Zelam ti, aby si osobne pozval Jezisa Krista do svojho zivota ako svojho Pana a Spasitela.

3 z 3 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Pán mi dal na srdce zverejniť svoj súkromný mail, a tak som k dispozícii na:
martin78@krestan.sk

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status
Offline
Členom od: 11.11.2011
Príspevkov: 12

zaujal ma Vas rozhovor lebo tento clanok mi vela dal a uistil ma v mnohych veciach.Ateraz o psikovi.Ked otvori oci nie je z neho hned pes ktory je ozajstnym psom.Iba robi neporiadok hra sa jeho majitelom je kazdy kto ho zoberie na ruky az postupnym cvicenim ten psik ziskava skusenosti potom si ho vyvoli jeho pan a on mu oddane sluzi a psik da za svojho gazdu aj zivot a tak je to aj s ludmi Moj nazor poopravte ma ak som to videl zle

2 z 2 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
zatiaľ nemá status

Martin - AMEN , Selah - aj ked si skutocne vynimocne Duchom obdarovany brat , niekedy mam pocit ze niekde vzadu si este vzdy pises INRI-nepotrebujem si kopat.

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

este na vysvetlenie:tvoje clanky su aj pre mna velkym prinosom a povzbudenim a plne sa s nimi stotoznujem.co som napisal je reakcia na reakcie.Pán s nami

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

:-)) mne sa bráško to tvoje vysvetlenie so psíkom páči... potom sú aj takí psíkovia, ako má moja mama... ten už je na sklonku života, ale nenaučil sa nič a už je aj hluchý, takže sa ani nič nenaučí.

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status
Offline
Členom od: 11.11.2011
Príspevkov: 12

ano presne zatvrdile srdce kamenne

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
Kto sú títo, čo sa zlietajú ako oblak a ako holuby do svojich holubníkov? Veď na mňa budú čakať ostrovy (Iz. 60: 8 - 9)
Obrázok používateľa pomaranc121
Offline
Bloger
Členom od: 23.10.2010
Príspevkov: 70

Toto som kedysi písal v jednej diskusii.. na tému "prebýva Boh v neveriacich" alebo hľadaj ho vo svojom srdci, je v tvojich hlbinach a pod.. blbost! toto je vychodny nabozensky prud..
trochu to co pisem bude aj o inom.. v kontexte tej povodnej diskusie..

Kol 1:29 A ja sa o to aj namáham a bojujem v Jeho moci, ktorá mocne pôsobí vo mne. – môže snáď takéto vyznanie spraviť aj neveriaci? Totižto ten 17-ty verš hovorí, že my máme mať v Ňom svoje bytie – a nie, že On má v Nás.
Je písané Ajhľa, stojím pri dverách a klopem. Ak niekto počuje môj hlas a otvorí dvere, vojdem k nemu a budem stolovať s ním a on so mnou. (Zjv 3:20) – Kto otvorí – tam bude stolovať Pán. ON už totižto úplne všetko pripravil, my to len musíme prijať. Musíme prijať evanjelium aby ON do nás mohol vstúpiť. Je to ako s darčekom – kúpi ti ho niekto, nemáš na ňom žiadnu zásluhu ale musíš ho iba chytiť, keď ti ho podáva.
Ja verím, že vo mne absolútne nie je nič dobré, okrem Toho ukrižovaného! Verím, že dedičný hriech s ktorým som sa narodil bránil Bohu aby vo mne prebýval. Avšak keď som uveril v evanjelium Pána Ježiša tak môžem vyznať „Preto ak je niekto v Kristovi, je nové stvorenie. Staré veci sa pominuli, a hľa, nastali nové.“ (2. Kor. 5:17)
Ak by Duch Boží vo mne bol už pred znovuzrodením, nepotreboval by pribiť moju starú prirodzenosť na kríž a dať mi novú = nové srdce = nového ducha (Ez 36:26) + (Jn 3:6).
Keby mohol Duch Svätý prebývať vo mne pred znovuzrodením, tak by Pán Ježiš nemusel ísť na kríž zobrať na seba môj hriech, aby ma zmieril s Otcom. To je to prečo išiel na kríž! aby sme s ním mohli mať vzťah, byť zachránení pre večnosť, aby v nás mohol prebývať a pod.
Súhlasím s tým, že niektorí neveriaci niekedy mohli cítiť Božiu prítomnosť – avšak to si myslím, že vtedy počuli to klopanie. Požehnanie sa dostáva tým, ktorí sú z viery (Gal. 3:9) a pod požehnaním vidím hlavne Pánovu prítomnosť.
Neveriaci sa majú teda otvoriť Božej prítomnosti, nie ju hľadať márne v sebe.. tak robia východné náboženstvá, kde počas procesov meditácii hľadajú v sebe niečo dobré.

- Ježiš sa už zmiloval na kríži, a bojuje o nás stále. No ak my si zatvrdíme srdcia pred Ním a pred Jeho pravdou tak on nie je násilník. Nevstúpi do nás ak ho my odmietneme. Inač by boli spasení všetci – lebo je písané, že Boh chce spasiť všetkých (1. Tim 2:4). Prečo nie sú? pretože ľudia odmietajú prijať Jeho dokonanú a dokonalú obeť na kríži, odmietajú uveriť v správu evanjelia. A preto nemáme hľadať Boha v neveriacom – adamovskom (dedičný hriech) srdci – pretože tam nič dobré nenájdeme – svedčí o tom Mt 15:19. Biblia hovorí, že máme hľadať Hospodina – na veľa miestach. Hospodina máme hľadať v Jeho Slove, pretože to Slovo je pravdou (Jn 17,17). napr. v Izaiášovi 34:16 je opísané, ako máme hľadať v knihe Hospodinovej aké vtedajšie proroctvá sa už naplnili.
O tom, že Duch Boží neprebýva v neveriacich je ešte aj písané: Rim 8:9, 1. Kor 3:16 – 17(tam dokonca Pavel jasne hovorí, že my (kresťania – tam konkrétne korintskí) sme chrám Boží.
Preto neveriaci potrebujú činiť pokánie a uveriť správu evanjelia a Duch Boží ich zahrnie svojou láskou, haleluja!

No a čo sa týka Ef. 4, kde je písané "Boh je vo všetkých" - tak si treba prečítať celú kapitolu, pretože kontext celej kapitoly sa vzťahuje len na kresťanov, čiže v preklade: v"o všetkých kresťanoch.."

1 z 1 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Milý priateľ (ale toto píšem aj ostatným, ktorých sa to týka), nemyslím si, že Radko potrebuje, aby sa ho ktokoľvek zastával... zastáva sa ho sám Duch Svätý a to, podľa čoho to spoznáte (ktorí ho nepoznáte osobne) je ovocie jeho viery a otvorené srdce milujúce Pána Ježiša a je tu mnoho článkov, ktoré ste čítali - a pýtam sa? našli ste niekde v jeho článkoch jeho chválu? ja nie... ak sa chválil, tak len slabosťami - zato našiel som mnoho zlomenosti a lásky k Pánovi, súrodencom a ľuďom, ktoré si Pán použil pre mnohých.

Milí moji, ja mám to šťastie, že tohto báječného brata poznám osobne a verím, že som schopný pre neho položiť aj svoj život. Ak aj používa tvrdé slová, tie jeho sú nie v pýche, ale v láske a zlomenosti. Viete, ja som si všimol jednu vec a prosím, zamyslite sa aj tí, ktorí máte na Radka ťažké srdce... kde sa on odklonil od Písma? kedy ho kto z vás napomenul pod Písmom, aby bolo možné rozsudzovať? nestalo sa tak a nie preto, že by takéto napomenutie nebolo zverejnené, ale preto, že nebolo... píšeme verejne a tak berieme aj to riziko, že sme napomenutelní verejne, ale ak sú to len osobné útoky pre urazenú ješitnosť, to je málo (to nepíšem teraz o tebe priateľ)... ale uvedomte si, že ako Radka poznám, každý váš útok je pre neho bolesť a znáša ju len preto, že všetko odovzdal Pánovi a On sám ho drží pevne v tom, čo dostal.

Áno, textové komentáre hold naozaj niekedy pokulhávajú, ale pýtajte sa najprv vo svojom srdci, keďže Rado otvoril všetko vo svojich príspevkoch... koľko vám jeho svedectvá dali, kedy vás pohladili, kedy vás povzbudili, či niečo naučili a až potom prosím vytvárajte svoj názor na základe komentárov... najprv nahliadnite do svojho srdca a potom do srdca brata, ktorého ste nevideli...

Prepáč priateľ, nie všetko je len tebe venované, ale ako spoluadmin tu vidím, ako niekto koná a smutno mi je z toho, lebo som si tohto človiečika tiež obľúbil...

2 z 2 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
zatiaľ nemá status

martin-bratu,moj posledny coment na upresnenie,skutocne ma nenapadli vtejto suvislosti slova /vlastnosti/ ako pycha,alebo chvala a pod.a uz vobec som to nepisal kvoli tomu aby som s radom bojoval,alebo napominal /na to nemam ziadne pravo/len mam pocit,ze pri niektorych Pokojnejsich reakciach by bolo na druhej strane menej zbytocne bolavych srdc.dobru noc.chvala Ti Pane Ježišu!

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

PS:este si pametam na casy ked stary priatel chcel/musel/tiez kazdy suboj vyhrat.a vies co mi utkvelo v pameti naj viac? nakoniec som stratil vsetkych protihracov aj spoluhracov-v opacnom poradi-to bola najvecsia prehra

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
1Tim 1.15 Je to verná reč a zaslúži si, aby ju všetci prijali: Ježiš Kristus prišiel na svet, aby spasil hriešnikov. Medzi nimi som ja prvý;
Obrázok používateľa selah
Offline
AdminBlogerZamyslenia
Členom od: 11.10.2009
Príspevkov: 1104

Priateľu, máš pravdu. Ja som veľmi zlý človek, plný ješitnosti, pýchy a hnevu a človek každej nešľachetnosti. Ja to viem. Preto mám ten status, ktorý mám.
Napriek tomu, alebo práve preto, že Ježiš Kristus prišiel zachrániť hriešnikov, chcem hovoriť o Ňom a dovoliť Mu svietiť skrze mňa bez prekážok, žiaľ, ešte je tých prekážok veľmi veľa.
Úprimne ma to mrzí...

1 z 1 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
zatiaľ nemá status

Rado-lubim ta.Chvala ti Pane Jezisu!

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

este musim vyznat,ze ja som horsi a moje pohnutky tiez nie su vzdy koser

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
zatiaľ nemá status

Ešte k tým psíkom: tak ako rozlepenie očí neznamená, že sa zo šteňata automaticky stáva dobrý poslušný pes, tak ani znovuzrodenie neznamená spasenie. Psa ešte čaká tvrdá drezúra, aby bol k čomusi užitočný. A človek to má v tej drezúre ešte horšie, musí totiž chcieť, keďže má slobodnú vôľu. A keď vedome nechce a odmieta svojho Pána, tak práve vtedy hreší proti Duchu Svätému, čo sa neodpúšťa. Za to sa trestá. Aby som sa vrátil k téme Martinovho článku , myslím si, že tak ako Kráľovstvo je tu na zemi, medzi nami, v nás, tak aj trest proti Duchu nás dostihne tu v tomto živote. Lebo ako tu nedávno písala iná sestra, myslím Andulka, tento svet je bojisko síl. Ten, kto si v sebe Kráľovstvo neuvedomuje, tak si ani neuvedomuje trest. O toto vedomie, o tohto Ducha, to my kresťania máme jednoduchšie a ťažšie zároveň.

0 z 2 ľudí si myslí, že tento komentár bol nápomocný.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Milý Morgi... odporúčam ti prečítať si: http://www.krestan.sk/kniha/selah/pravdy-ktore-cirkev-takmer-stratila ... máš v tom skrátka chaos a tvoje učenie ťažko podopreš Písmom. Ak by znovuzrodenie neznamenalo spasenie, tak to znamená, že Boh v Biblii klamal a to asi nie, že? ;-)... Neviem, kto ťa vyučoval, ale bludy ťa učil, tak je na čase, aby si všetko čo poznáš nanovo preveril u Pána - ťažko sa dá ísť ďalej, keď máš bludom poznačný základ evanjelia: http://www.krestan.sk/blog/selah/istota-spasenia.

Želám ti milý Morgi, nech ti Pán ukáže svoju pravdu

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.
Ján 6:63 Duch je, ktorý oživuje; telo nič neosoží. Slová, ktoré vám ja hovorím, sú duch a sú život.
Obrázok používateľa Martin78
Offline
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Ešte jedna vec Morgi, asi bude naozaj lepšie, ak budeš svoje otázky a "učenie" konfrontovať zatiaľ neverejne, teda vyber si, Rada, Erika (hoci aj mňa) a komunikuj cez mail... budeme radi. A odporúčam ti vždy takéto záležitosti ak už ideš von, podoprieť Písmom, potom by si niektoré veci ani nenapísal a Jak3: 1Nechcite byť, bratia moji, tak mnohí učiteľmi; vedzte, že súd nad nami bude ťažší.

Zatiaľ nikto nedal spätnú väzbu na tento komentár.

Poslať nový komentár

Na krestan.sk prebieha údržba. Počas údržby nie je možné pridávať ani editovať žiadny obsah (komentáre či príspevky v blogoch a vo fóre).

Hľadanie podľa kľúčového slova

Info o autorovi

Obrázok používateľa Martin78
Offline
Last seen: pred 2 týždne 12 hod
AdminBloger
Členom od: 11.04.2011
Príspevkov: 416

Online knihy

Rado Naniaš
Aký názor mám na niektoré otázky, ktoré sa niekto pýta...
Martin Výboch
Rozhodol som sa odovzdať celé svoje poznanie Pánovi a nechať sa nanovo poviesť a uistiť v tom, čo poznám a ...
Boh
Rado Naniaš
Aký je Boh? Ako sa dá vysvetliť trojjedinnosť? Prečo koná Boh s človekom prostredníctvom zmluvy?
Erik Meliška
Aká je a aká by mala byť cirkev podľa Božieho srdca? Boh robí v posledných časoch niečo nové. Na nasledujú...
Rado Naniaš
Zostaňte v mojom slove a spoznáte pravdu a pravda vás vyslobodí.
Jozef Bohunický
Boh môže otvoriť oči srdca aj rímsko-katolíckemu farárovi. Dnes už bývalému...
Rado Naniaš
Základy kresťanskej viery podľa Žid 6.1-2... (postupne doplním)
Rado Naniaš
Starému Matrózovi sme, ako si niektorí z vás pamätajú, pred časom povolili a krátko na to zruš...
Henka Krčíková
Ak nepoznáte Pána, nepoznáte ani čo je to ozajstná láska a čo je to naozaj niekoho milovať.
Rado Naniaš
Ako je to so zbormi? Ako je to so spoločenstvom?
Števka Samselyová
Nechcem písať siahodlhú štúdiu o partnerských vzťahoch. Mojou túžbou je, aby bol každý čitateľ...
Rado Naniaš
Čo sa prestalo vyučovať? Čomu sa takmer úplne prestalo veriť? Súhlasí vyučovanie s praxou v cirkvi?
Rado Naniaš
Príbeh, ktorý som dostal celý darom počas spánku, príbeh o Ježišovi a Jeho neveste.
Rado Naniaš
Aj kresťan môže prežívať čas, kedy si myslí, že je už úplne stratený...
Rado Naniaš
Aká slávna a hlboká je sloboda Božích detí, do ktorej sme povolaní, keď sa medzi nás vlúdili...

Prihlásenie